Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld

Bonkersstraat 2 7848 BP Schoonoord
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 9 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers zijn toegankelijk en ik kan gemakkelijk met hen communiceren. Zo spreekt mijn tante bijvoorbeeld dialect en ik merk dat de medewerkers hier goed mee om kunnen gaan. Hulpvragen van mijn tante worden goed opgepakt. Zij moest een keer naar de tandarts en dit werd gelijk geregeld. Dit kan omdat de tandarts vlakbij zit. Mijn tante had een nieuw dekbed nodig en de volgende dag had zij dit al in huis. Het gebouw is wat oud en de kamer van mijn tante is niet al te groot. Maar haar bed en douche zijn goed. Het complex ligt fantastisch aan het kanaal en de huisarts, tandarts, apotheek zitten in hetzelfde gebouw. Daarnaast ligt het gebouw in het centrum, dus met enkele minuten ben je al bij de supermarkt. Dat vind ik fantastisch gemakkelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.