Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2017 interview

6.8

Er wordt voldoende aandacht aan mijn man besteed. Ik merk wel dat de verzorgenden het druk hebben. De medewerkers zeggen mij dat ik ook aan mijzelf moet denken. De omgang van de medewerkers met mijn man vind ik goed. Hij krijgt op tijd eten en drinken. Het is zo dat mijn man in de eindfase van zijn leven zit. Hij kan de laatste weken niet meer uit bed. Als hij belt komen ze direct. Mijn man kan niet meer aangeven wat hij wil. Er wordt goed naar mij geluisterd en ik krijg ook altijd antwoord op mijn vragen. De omgeving is wel mooi. Het gebouw is wat gedateerd. Het is er schoon en netjes. Het ziet er naar mijn mening niet onverzorgd uit. Mijn man heeft een kamer met een badkamer en een keukenblokje. Het is sober ingericht, omdat hij dat zelf wil.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.