Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2019 interview

8.2

Het bevalt mij hier uitstekend. De benadering van het personeel is magnifiek. Ik krijg veel aandacht. Er zijn veel vrijwilligers die af en toe wat met je gaan doen. Er wordt echt om mij gedacht. Toen ik hier kwam was ik erg depressief, maar door de aandacht voel ik mij een stuk beter. Het gebouw vind ik prettig. Het is lekker licht en ruim. Het eten is hier prima. In de groep voel ik mij minder thuis. Dat komt waarschijnlijk omdat ik niet uit Drenthe kom. Mijn kamer is ruim genoeg voor mijzelf. Ik heb een apart gedeelte om te slapen. Dit kan ik afsluiten met een gordijn. De verpleging en verzorgding vind ik perfect. Ze vergeten mij nooit. Als ik bijvoorbeeld een kapper nodig heb, regelen ze de afspraak. Er is hier een winkeltje voor dagelijks benodigdheden een kapper in het gebouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.