Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2019 interview

7.8

Het eten is hier heel goed, daar kun je niks van zeggen. Ik eet op mijn eigen kamer. Dit vind ik prettiger. Het is hier rustig, maar als je iets met anderen wil doen kan dat ook. De behandeling en verzorging is goed. Ik ben zelf nog goed bij en vind het wel een lastig om om te gaan met anderen die van alles hebben. De medewerkers werken wel verschillend, maar dit vind ik geen probleem. Ze doen allemaal erg hun best. Je kunt wel verdwalen in dit gebouw. Ik vind het groot met veel gangen. Het ziet er allemaal schoon en netjes uit. Ik heb nu een ruime tweepersoons kamer, maar ik zal moeten verhuizen naar een eenpersoons.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.