Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2019 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben best tevreden over mijn kamer. Ik vind het alleen jammer dat het bed op mijn kamer staat. Hij is verder ruim genoeg en ik heb een mooi uitzicht op de straat. Ik heb een ruime douche waar ik met de rolstoel in kan. Prima. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. En ze komen regelmatig een praatje maken. Dat vind ik heel fijn. Er wordt ook best wel veel voor ons georganiseerd. Een knutselmiddag of bingo. Ook weleens muziek of een koor. We drinken gezamenlijk onze koffie en we eten ook samen. Ik hoop hier nog een poosje te mogen genieten van mijn oude dag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.