Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2019 interview

7.5

Ik ben erg tevreden hier. Ik ben blij met mijn kamer. Deze is mooi groot. Buiten is altijd wel wat te zien. Ik ga elke dag even koffie drinken in de zaal. Ook ga ik naar breien, bingo en sjoelen. De medewerkers halen mij op als ik naar een activiteit ga of als ik ga eten in de zaal. De verpleging reageert snel als ik op de bel druk. De verzorging is goed hier. Het eten is goed hier. Er wordt wel naar mij geluisterd als ik ander eten wil. Je kunt hier in het winkeltje boodschappen doen. De medewerkers hebben tijd voor een praatje. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en geven je aandacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.