Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2019 interview

8.8

Ik ben héél erg tevreden over de verpleging en verzorging. Iedereen is aardig en behulpzaam voor mij. En alles is bespreekbaar. Ze nemen altijd wel even de tijd om een praatje met mij te maken. Ook mijn appartement ben ik bijzonder mee in mijn nopjes. Lekker ruim en comfortabel ingericht. Mijn eigen spullen heb ik mee kunnen nemen. Dat voelt lekker vertrouwd. Er wordt ook vaak wat voor ons georganiseerd. Soms een spelletjes middag of een zangmiddag. En gezellig kletsen over vroeger. Heel fijn allemaal. Ook het eten vind ik erg goed. Voldoende afwisseling en het smaakt mij de meeste dagen prima. Ik voel mij heerlijk op mijn gemak en veilig in dit huis. Ik heb het geweldig naar mijn zin hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.