Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 18 oktober 2017 interview

Ik ben heel tevreden over de zorg die mijn moeder in deze instelling krijgt. Ze heeft een vast aanspreekpunt. Als er iets is, dan nemen ze meteen contact met mij op. Het wordt dan ook direct opgelost. Ik vind de zorg goed passen bij mijn moeder, want hij is erg gericht op het platteland. Ook spreken de medewerkers het dialect van mijn moeder. Dat geeft haar een vertrouwd gevoel. Ik ben tevreden over de accommodatie. De instelling is altijd netjes, schoon en verzorgd. Mijn moeder heeft een ruime kamer. Het voelt als thuiskomen. De voorzieningen zijn prima. De medewerkers doen leuke dingen met de mensen om met hen terug te gaan in de tijd. Er wordt veel tijd besteed aan opvang. Ook zijn er altijd mensen die mijn moeder voor de activiteiten ophalen en daarna weer terugbrengen. Dat vind ik heel belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.