Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2017 interview

7.8

Ik heb een hele mooie kamer met een aparte slaapkamer. Alles wat ik nodig heb is aanwezig. Ik heb hem zelf ingericht met mijn eigen spullen. Ik kan met de meeste mensen hier prima opschieten. Ik ben zelf nogal vrolijk van aard en dat wordt wel gewaardeerd. Ik hou van een grapje en dat vind de verpleging ook wel leuk. Ik vind dat men altijd op een leuke manier met mij omgaat. Ik eet meestal op mijn kamer dat vind ik wel fijner. Maar als er wat wordt georganiseerd ga ik daar wel naar toe. Vooral muziek en zang vind ik leuk. En ik heb een vrijwilligster die vaak met mij wandelt. En ik mag graag lezen. Ik verveel mij bijna nooit. En er komt ook wel eens iemand van de verpleging een praatje met mij maken. Dan kan ik overal met haar over praten. Dat vind ik wel erg leuk. Zoals ik mijn leven op dit moment kan leiden ben ik tevreden. Ik hoop hier toch nog een poosje te mogen blijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.