Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb een tweepersoons kamer voor mij alleen. Dus ik heb het lekker ruim allemaal. Ik doe zoveel mogelijk zelf nog. In mijn eigen tempo lukt dat nog prima. En de dingen die ik niet zelf kan, doen ze altijd met een vriendelijk gezicht. Ik kan daar niet over klagen. Het is gewoon goed. Ik doe nog zoveel mogelijk mee met alles wat georganiseerd wordt. Bijna elke dag is er wat anders. Ik verveel mij n ooit. En het eten is goed. Alle dagen wat anders. Geen klachten over. En problemen die ik moet bespreken heb ik niet. En mocht het nodig zijn dan heb ik een familielid die mij daar bij helpt. Ik heb het prima voor elkaar hier en heb niets te wensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.