Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb hier een prima plekje hier in het huis. Het ontbreekt mij aan niets. Ik word elke dag liefdevol verzorgd. Het personeel is allemaal even aardig en behulpzaam. En als ik een ergens over wil praten, als mij bijvoorbeeld iets dwars zit, dan kan ik altijd mijn verhaal bij hun kwijt. Ze zijn altijd heel meelevend. En als ik eens iets overleg met ze dan doen ze dat ook. En we hebben een leuk groepje op de afdeling waar we altijd gezamenlijk mee koffie drinken. Ik zoek de gezelligheid wel op. Ook als er iets wordt georganiseerd ga ik daar graag naar toe. Ik word gehaald en gebracht door de vrijwilligers. Die doen heel veel goed werk. Ook over mijn kamer kan ik niks verkeerds bedenken. Alles is lekker ruim en ik heb alles om mij heen wat ik nodig heb. Mijn kinderen hebben het allemaal voor mij ingericht. En ik heb een mooi vrij uitzicht op het grasveld. En daar houden ze regelmatig een markt, dus er is altijd wel wat te zien. Ik vermaak mij heel goed. Ik verveel mij nooit. Ik krijg regelmatig bezoek van mijn kinderen en kleinkinderen. Erg gezellig. En soms halen ze me wel eens op om mee te gaan naar hun huis. Ik heb nog veel om voor te blijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.