Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2017 interview

7.2

Ik kan goed afspraken maken. Soms duurt het iets langer voordat ik er iets van hoor. De verzorgenden doen hun best. Er zijn naar mijn mening te weinig mensen. Ik vind het geweldig hoe ze met mijn man omgaan. Mijn man kan zelf helemaal niets meer. Soms is dat wel eens moeilijk. Het gebouw staat midden in het dorp. De kamers vind ik niet zo modern, maar over het algemeen vind ik ze goed. Mijn man heeft een eigen kamer met een slaapkamer. Hij heeft ook een badkamer daarbij. De manier waarop hij gedoucht wordt vind ik niet van deze tijd. Als het mooi weer is gaat mijn man naar buiten. Elke morgen gaat hij naar de dagopvang, waar hij verschillende dingen doet. Dan blijft hij nog een beetje onder mensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.