Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2017 interview

7.8

Ik kan met iedereen van het personeel goed opschieten. Ze gaan altijd op een leuke manier met mij om. Ze houden wel van een grapje. Als er wat wordt georganiseerd doe ik daar graag aan mee. Bijvoorbeeld bingo, sjoelen, beweging oefeningen. Er is zoveel te doen. Teveel om op te noemen. Ook wel eens uitstapjes met een busje vol bewoners. En soms komt er wel eens een koor. Erg gezellig allemaal. En als ik iets afspreek met de verpleging, dan komen ze dat ook wel na. Bovendien wordt alles genoteerd in mijn zorgmap. Zo kan iedereen zien wat er afgesproken is. Ik vind mijn kamer ook prima. Hij is voor mij alleen groot genoeg. Ik kan al mijn benodigde spulletjes kwijt. Ik vind het goed zo. We gaan 's morgens en 's avonds altijd met een groepje gezellig koffiedrinken in de grote zaal. Ik houd daar wel van. Maar ik mag ook graag puzzelen of lezen. Of ik maak een wandeling buiten. Ik kom mijn dagen wel door op een leuke manier. Ik ben een tevreden mens.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.