Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2017 interview

7.7

Ik krijg niet zoveel zorg, maar wat ze voor mij doen ben ik tevreden over. Dan zijn ze ook altijd heel erg vriendelijk. De een ligt je beter dan de ander. In het verleden is het wel eens mis gegaan met de onderlinge communicatie. Maar dat is goed opgelost. Als er wat veranderd in mijn behandeling, dan wordt dat allemaal in mijn zorgmap vermeld. Verder kan ik met iedereen wel goed overweg. Ook met de medebewoners kan ik best wel goed opschieten. Maar ik ga niet overal naar toe als er wat wordt georganiseerd. Ik loop niet voorop in de polonaise. Over mijn kamer ben ik bijzonder tevreden. Ik heb mijn eigen meubeltjes mee kunnen nemen. En ik heb een aparte grote slaapkamer. Ik ben er erg blij mee. Daarom ben ik ook zo goed tevreden over mijn verblijf hier. Ik heb het heel goed naar mijn zin hier. Ik heb geen wensen. Ik heb een goed leven gehad en heb veel om op terug te kijken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.