Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat ik een hele mooie, ruime, kamer heb. Mijn bed is achter een gordijn, maar dat vind ik geen probleem. Alleen zitten de stopcontacten wat laag. Dat is soms lastig. Maar ik heb hem verder heel gezellig ingericht vind ik. Ik voel mij hier erg op mijn gemak. Dat geld voor het hele huis. De sfeer is lekker gemoedelijker. Ik heb heel veel kennissen hier. Ik krijg niet zoveel zorg, maar de dingen waar ik mee geholpen moet worden doen ze altijd op een vriendelijke, leuke manier. Ook voor een luisterend oor maken ze altijd wel even tijd. En er wordt heel veel voor ons georganiseerd. Bijvoorbeeld bingo, spelletjes, sjoelen en af en toe gaan we met het busje ergens naar toe. Even een kopje koffie drinken op een terrasje. Of een ijsje eten. Daar zijn ook veel vrijwilligers bij betrokken. Ook het eten vind ik erg goed. We gaan gezellig met z'n allen naar de eetzaal. Het smaakt me erg lekker. En we kunnen kiezen uit verschillende menu 's. Ik heb het uitstekend naar mijn zin hier en hoop hier nog lang te mogen wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.