Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat ik een hele mooie kamer heb. Ik heb alles ingericht met allemaal nieuwe meubeltjes. Dat is door de kinderen gedaan. Ik vind dat eigenlijk wel een beetje jammer. Want al mijn oude meubeltjes zijn naar de kringloop gegaan. Ik heb wel een schitterend uitzicht. Daar ben ik heel blij mee. De verzorging is wel altijd hartelijk en vriendelijk voor mij. Ik vind het wel een beetje jammer dat ik vaak zoveel verschillende gezichten zie. Veel invalkrachten en stagiaires. Ik begrijp dat het niet anders kan, maar vind het niet altijd even leuk. Er was in het verleden altijd een vrijwilliger die regelmatig met mij ging wandelen, maar die is er niet meer. Maar ik zoek nog wel de gezelligheid op. Bijvoorbeeld als er wat te doen is in het restaurant ga ik daar meestal wel naar toe. En ik ga vaak samen met de andere dames van de afdeling koffiedrinken. maar ik mag ook graag lezen en puzzelen. Maar ik vind de avonden wel eens lang. Maar ik probeer er het beste van te maken. Maar het valt niet altijd mee. Het eten is erg goed. Daar heb ik geen enkele klacht over. Keuze genoeg en het smaakt mij erg lekker.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.