Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat ik wel een mooie plek heb in dit huis. Ik krijg regelmatig nog mensen op bezoek. Dat vind ik wel heel erg fijn. De kinderen en kleinkinderen komen ook vaak. Ik heb het heel goed naar mijn zin hier. Ik ben dik tevreden met mijn leven. Iedereen is aardig voor mij. Wat kan ik mij nog meer wensen. Ik heb een hele grote kamer voor mij alleen. Ik heb een mooie badkamer en een aparte slaapkamer. En ik heb een mooi uitzicht. Er wordt veel georganiseerd voor ons maar ik ga daar niet zo vaak naar toe. Alleen de bijzondere dingen zoals een zangkoor of een toneelstuk. Ik mag graag op mijn kamer zijn. Ik krijg vaak bezoek en ik lees graag. En 's avonds kijk ik graag naar mijn TV. Spellen en quizzen vind ik leuk om naar te kijken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.