Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2017 interview

9.7

Ik vind de zorg optimaal. Als ik wat wil weten dan hoef ik maar aan de bel te trekken en dan krijg ik tekst en uitleg. Ik ervaar het als positief dat ze hier zit. Ze vraagt soms veel aandacht en dat krijgt ze niet altijd. Ze stellen haar dan gerust en vertellen haar dat ze straks bij haar komen om even aandacht te geven. Ze is dementerend en het is dan fijn dat ze dat uitleggen. Soms dringt het door, maar soms ook niet. Ze hebben wel geduld met haar. Heeft mijn schoonmoeder wat nodig, bijvoorbeeld sokken, dan laten ze dat op tijd weten. De schoonmaak is goed. Het eten is lekker. Mijn schoonmoeder doet mee met kaarten en aan de bingo. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zo is er ook een keer in de zoveel weken een borrelmiddag en live muziek. Ze zingen dan liedjes van vroeger en dat vindt ze erg leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.