Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2017 interview

Ik word overal van op de hoogte gehouden. Dat vind ik goed. Als ik een vraag heb dan krijg ik daar soms niet direct antwoord op. Ik heb bijvoorbeeld gevraagd naar de mogelijkheden om met de familie in het restaurant te kunnen eten. Dat antwoord laat op zich wachten. Dat vind ik minder belangrijk dan de verzorging van mijn ouders. Daar wordt wel altijd snel gereageerd als ik iets vraag. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en er is ook altijd tijd voor een praatje. Daarmee blijft de drempel laag om iemand aan te schieten. Ook de omgang met mijn ouders is goed. Er wordt regelmatig gevraagd of er nog iets voor hen gedaan kan worden. Mijn ouders zijn tevreden. Een keer in de drie maanden is er een evaluatiegesprek. Daarin kan ik alles bespreken. Mijn ouders wonen in een appartement. Mijn moeder heeft veel zorg nodig. Die krijgt ze ook. Ook mijn vader heeft nu meer zorg nodig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.