Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2017 interview

7.7

Ik zit hier al een hele poos en ik vind dat ik heel erg goed verzorgd wordt. Ook als ik een keer bel zijn ze altijd vlug bij mij. Ik hoef nooit lang te wachten. Ik krijg veel hulp en dat doen ze altijd met een vriendelijk gezicht. Ik breng veel tijd door op mijn kamer. Daar vermaak ik mij prima. Ik mag graag heel graag lezen. Dat vind ik lekker ontspannend. Wat ik wel jammer vind is dat er niet zo vaak tijd is om eens even een praatje te maken. Dat doen ze alleen op de momenten dat ze met mijn verzorging bezig zijn. Ik krijg mijn eten ook altijd op de kamer. En dat smaakt me de meeste dagen heerlijk. We krijgen elke dag een afwisselend menu. Ik kan altijd kiezen. Over mijn kamer ben ik ook heel erg tevreden. Lekker groot. Ik kan overal langs met mijn rollator, en dat het bed op de kamer staat vind ik geen bezwaar. Is zelfs wel handig als ik 's middags even wil rusten. Ik ben hier super tevreden over mijn bestaan wat ik hier dagelijks leid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.