Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 18 oktober 2017 interview

5.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn moeder heeft een vaste kamer gekregen en ze is naar een andere afdeling gegaan. Er is hierover helemaal geen communicatie geweest. De zorg die ze krijgt, is heel minimaal. Als haar medicijnen worden gebracht, vind ik dat er toezicht op gehouden moet worden of ze ze ook wel inneemt. Er is daar naar mijn idee nu te weinig toezicht op. Er zijn medewerkers die alles even vlug doen, maar er zijn er ook bij die wel even een gesprekje met haar aangaan. Over het algemeen moet het allemaal snel. Het gebouw is leuk. Er zijn verschillende activiteiten te doen voor de bewoners. De omgeving ziet er prima uit. Ik had een vraag gesteld aan het personeel en daar zouden ze op terugkomen, maar dat is nooit gebeurd. Ze zouden ook iets bestellen voor mijn moeder en daar heb ik nooit meer iets van gehoord. We moeten overal zelf achteraan. Mijn moeder heeft volgens mij recht op meer zorg door haar indicatie, maar die krijgt ze niet. Ze kunnen mij hier ook geen duidelijkheid over geven. Waarom leggen ze mij niet uit wat voor zorg zij recht op heeft?

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord

Geachte mevrouw/mijnheer, het spijt ons op Zorgkaart te lezen dat u ontevreden bent over de communicatie en betrokkenheid van het personeel bij Treant Zorggroep, locatie Het Ellertsveld te Schoonoord. We zijn dagelijks bezig om de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening te verbeteren. De zorg af te stemmen op de individuele indicatie. Graag zou ik met u in contact komen om te praten over uw onvrede. Wilt u mij mailen voor het maken van een afspraak?
Met vriendelijke groet,
Bianca Hollander, hoofd Het Ellertsveld.
b.i.hollander@treant.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.