Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 18 oktober 2017 interview

9.5

Mijn moeder is heel tevreden over de zorg hier. Zij kan zelf nog aangeven wat ze wil en daar wordt goed naar geluisterd. De medewerkers gaan lief met mijn moeder om. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en je wordt hier als mens gezien. Ik gun de medewerkers alleen wat meer rust. Meer medewerkers erbij zou niet verkeerd zijn. Ze zorgen voor een lekker kopje koffie of een gesprekje. Er is hier echt een thuissfeer. Mijn moeder voelt zich niet eenzaam. Er vinden veel activiteiten plaats. Ik vind het gebouw en de omgeving super. Alleen heb ik een minpuntje, ik vind de verlichting niet praktisch. Er zou in plaats van een schakelaar, een sensor ervoor kunnen zorgen dat het licht aangaat in de badkamer als mijn moeder binnen stapt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.