Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 4 november 2017

4.3

Personeel dat arrogant en soms zelfs zeer onbeschoft tegen bewoners reageren als bewoners op de alarmknop drukken ze laten de mensen rustig een halfuur wachten als deze aangegeven dat ze naar het toilet moeten. Ook de pauze tijden worden ruim overschreden meestal een uur en soms nog langer

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord

28-12-2017 Via de redactie van zorgkaart Nederland heb ik geprobeerd in contact te komen met u, maar u heeft helaas niet gereageerd. Uw waardering heb ik besproken met de medewerkers. Ik kan echter geen gerichte actie ondernemen omdat ik niet weet om welke persoon dit gaat. Ik hoop dat u alsnog contact opneemt zodat gerichter iets gedaan kan worden met uw feedback.

Met vriendelijke groet,
Bianca Hollander, hoofd Het Ellertsveld.
b.i.hollander@treant.nl

8-11-2017Geachte mevrouw/mijnheer, het spijt ons op Zorgkaart te lezen dat u ontevreden bent over de bejegening van het personeel bij Treant Zorggroep, locatie Het Ellertsveld te Schoonoord. We zijn dagelijks bezig om de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening te verbeteren. Graag zou ik met u in contact komen om te praten over uw onvrede. Wilt u mij mailen voor het maken van een afspraak?

Met vriendelijke groet,
Bianca Hollander, hoofd Het Ellertsveld.
b.i.hollander@treant.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.