Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld - Schoonoord op 17 oktober 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ze hebben persoonlijke aandacht. Het maakt wel verschil wie van de verpleging er is. Alle vragen die ik heb, worden binnen 24 uur behandeld. Ik woon op afstand. Als mijn moeder naar de dokter moet, pakt de verpleging dit heel goed op en gaat met haar mee. Zo wordt die zorg voor mij ontlast. Het is een mooie accommodatie. Mijn moeder heeft een mooie ruime kamer. Ze hebben een gemeenschappelijke huiskamer waar ze allerlei dingen doen met de bewoners. Het gebouw is gedateerd maar het is er wel netjes en schoon. Ze zijn vriendelijk en begripvol tegen mijn moeder. Er zijn goeie en iets minder goeie verplegers, maar slecht wil ik het zeker niet noemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Het Ellertsveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.