Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof - Emmen op 4 december 2017 interview

6.2

Afspraken verlopen niet zoals ik zou willen, maar na aandringen van mijn kant gaat dat nu wat beter. Mijn moeder is al een paar keer ziek geweest en toen werd er heel goed voor haar gezorgd en daarom geef ik de verpleging een dikke pluim. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en hebben weleens tijd om een praatje te maken, ze doen erg hun best. Mijn moeder eet niet genoeg en ik vind dat daar wat beter op gelet moet worden, bijvoorbeeld door aan haar te vragen of ze genoeg heeft gegeten. Er wordt wel naar mij geluisterd, maar ik vind dat er niet altijd iets mee gedaan wordt. De omgeving is prachtig, het gebouw is oud en rommelig. De voorzieningen zijn wel allemaal aanwezig. De kamer van mijn moeder voldoet aan alles. Wij maken de kamer zelf gezellig en haar eigen spullen staan erin. Ik geef een grote pluim aan de organisatie van de activiteiten. Er wordt goed op gelet dat mijn moeder niet vereenzaamd en dat vind ik fijn.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.