Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof

Holtingerbrink 62 7812 EX Emmen
Deze locatie is onderdeel van Treant Zorggroep, Ouderenzorg en verpleegzorg

Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof - Emmen op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Er zijn regelmatig familiegesprekken. Als ik ergens tegen aan loop, geef ik dit aan en komen er verbeteringen. Er is niet altijd aandacht voor de persoonlijke verzorging van mijn schoonmoeder, zo werden bijvoorbeeld haar haren niet vaak genoeg wassen en haar nagels niet vaak genoeg geknipt. Ik heb hier wat van gezegd en het haren wassen gaat nu goed. Daarnaast zijn er afspraken over het wasgoed, die verlopen niet altijd goed. Zo is het wasgoed niet altijd terug gekomen, waardoor mijn schoonmoeder geen handdoeken en washandjes meer had, ondanks dat deze wel gelabeld waren. Verder ging de communicatie niet altijd goed. Ik heb goed contact met de zorgcoördinator via de email, dat vind ik mooi. Maar het verzorgend personeel geeft te laat of niet alles door aan de zorgcoördinator, waardoor ik het ook laat of niet ontvang. Het is een wat ouder gebouw. De gezamenlijke huiskamer vind ik te klein, er moet veel geschoven worden met rolstoelen en de deur kan niet helemaal open. Het is er wel knus en de omgang van het personeel is goed. Het personeel doet activiteiten met mijn schoonmoeder en de andere de bewoners. De eigen kamer van mijn schoonmoeder was erg groot en ze had een eigen badkamer. Tegenwoordig heeft ze een kleine eigen kamer, die is wat rommelig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.