Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof - Emmen op 25 oktober 2017 interview

Het is een kleinschalig gebouw met aanleunwoningen. Er zijn altijd dezelfde medewerkers. Als er iets geregeld moet worden, wordt er altijd beargumenteerd waarom iets wel of niet kan. Er wordt heel goed meegedacht over mijn vader. Aan de receptie zit ook altijd vriendelijk personeel. Het gebouw vind ik iets gedateerd. Het meubilair voldoet wel, maar iets moderner mag volgens mij wel. Waarschijnlijk is het voor de bewoners wel voldoende. Als er iets met een van de liften is, dan wordt die wel meteen gerepareerd. Mijn vader heeft een appartement. Dat is een mooie woonkamer, waarin zijn eigen meubilair staat. De slaapkamer is ook ruim genoeg. Ik merk wel dat de medewerkers veel moeten verantwoorden. Ik zou liever zien dat ze die tijd besteden aan de verzorging van mijn vader. Naar mijn mening vinden de medewerkers dat zelf ook. Er wordt veel georganiseerd. Er wordt aan mijn vader gevraagd of hij hieraan mee wil doen. Ik merk aan mijn vader dat hij weer in een ritme komt. Hij bloeit weer helemaal op. Er worden in het gebouw ook activiteiten georganiseerd door buurtclubjes. Daar kunnen de bewoners ook bij aanschuiven. Mijn vader straalt uit dat hij hier gelukkig is.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.