Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof - Emmen op 7 november 2017 interview

• Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben heel blij met mijn appartement. Ik heb een mooie ruime slaapkamer en een aparte douche en een berging. Ik ben tevreden met het geheel. Ik moet met alles worden geholpen. Als ik naar het toilet moet bijvoorbeeld. Of als ik naar bed wil. Maar ze komen altijd zo vlug mogelijk. En ze zijn altijd heel lief en aardig voor mij. Niets is ze teveel. Ze mopperen ook nooit als mij een ongelukje overkomt. Geeft niks zeggen ze dan. Ook als ik eens een gesprek wil met iemand over iets wat ik kwijt moet, maken ze daar altijd wel even tijd voor. Of we maken een afspraak voor een later tijdstip. Meestal worden afspraken ook opgeschreven in mijn agenda. Ik krijg gelukkig nog veel bezoek en verveel mij nooit. Af en toe ga ik naar de zaal als er wat te doen is. Ik vind dat wel gezellig. Vooral muziek en zang vind ik geweldig. Maar ik ga ook wel eens klaverjassen. Ik voel mij heerlijk hier in dit huis. Ik ben dankbaar dat ik hier alle dagen mag zijn.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.