Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof - Emmen op 7 november 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik heb een royale,ruime kamer. Hij is helemaal naar genoegen. Hij is ingericht met mijn eigen spullen. Ik kan met iedereen van het personeel heel goed opschieten. Ze zijn erg lief en zorgzaam voor mij. Ik voel mij erg welkom hier. En er is altijd wel een luisterend oor voor mij. Dat vind ik heel belangrijk. Ook gemaakte afspraken worden altijd keurig nagekomen. Ik ben heel erg blij dat dit zo is. Ik krijg ook veel bezoek van kennissen en familie. Ik onderneem ook nog wel veel met mijn kinderen. Ik ga nog wel eens de stad of een weekend naar mijn kinderen. En als ik daar naar toe ga, zorgt de verpleging dat ik mijn medicatie mee krijg. Ook over het eten ben ik bijzonder tevreden. Altijd veel afwisseling en keuze uit verschillende menu 's. Ik ben een tevreden mens.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.