Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof - Emmen op 17 oktober 2017 interview

Ik vind dat mijn zus goed verzorgd wordt. Ze loopt er altijd netjes bij. Mijn zus zegt dat ze het heel erg fijn vindt in het huis. Er worden in het huis verschillende activiteiten georganiseerd. Mijn zus vindt het heel leuk om mee te doen. Ze wordt ook drie keer in de week naar een soort wijkcentrum gebracht om te knutselen. Dat vindt zij heel mooi om te doen. Mijn zus heeft een mooie kamer met eigen douche en toilet. Ik vind de omgeving heel mooi. Mijn zus zit graag buiten beneden op het terras. Ze eet in de gezamenlijke woonkamer en vindt het eten heel erg lekker. De verzorgden bellen als er wat met mijn zus is. Dat vind ik fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.