Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof - Emmen op 7 november 2017 interview

• Aandoeningen bij de man - overig

Ik vind mijn kamer wel goed, maar ik vind de badkamer erg klein. En dat is met mijn rolstoel erg onhandig. En het is hier erg gehorig. Als er mensen over de gang lopen kan ik dat horen. In het begin voelde ik mij hier niet zo thuis, maar nu gaat het een stuk beter. ik moest erg wennen aan mijn omgeving. En ik krijg een hele goede verzorging. Ik ben blij met de mensen om mij heen. Alleen jammer dat er zo weinig tijd is voor een luisterend oor. Daar zouden ze meer tijd voor moeten krijgen. Ik krijg wel op vaste tijden bezoek van een psycholoog. Daar kan ik mijn verhaal wel bij kwijt. En ik heb een vertrouwenspersoon waar ik terecht kan. Ook het eten vind ik nu wel goed. Ik moest er eerst wel aan wennen. Ik vul een keer per week een lijst in en ik kan elke dag kiezen uit twee menu 's. En ik kan daar altijd wel wat uitzoeken wat mij lust. Voor de sociale contacten ga ik regelmatig naar beneden en doe ik ook wel mee met de verschillende dingen die worden georganiseerd.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.