Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof - Emmen op 18 oktober 2017 interview

8.3

Ik word gebeld als er iets is met mijn vader. Dat vind ik fantastisch. Om de zoveel tijd hebben we een familiegesprek en daarin kan ik allerlei dingen in brengen. Daar wordt naar gehandeld en daar doen ze enorm hun best voor. De medewerkers gaan heel vriendelijk en empathisch met mijn vader om. Ze letten goed op of hij iets wel of niet goed begrepen heeft. Mijn vader is een gemakkelijke man. Soms vindt mijn vader het niet fijn als ze er bij zijn met de persoonlijke verzorging en dan laten ze hem even. Hij krijgt zijn eten op zijn kamer. Hij wordt er niet toe gedwongen om dit gezamenlijk met de andere bewoners te doen. Mijn vader is heel blij met de zorg die hij krijgt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.