Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof - Emmen op 7 november 2017 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn kamer vind ik groot genoeg. Ik kan overal komen met mijn rolstoel. Maar de badkamer vind ik wat aan de kleine kant. Dat is passen en meten. Ik ben blij met de verpleging. Ik krijg hele goede zorg. Ik kan met iedereen goed opschieten. Ze zijn allemaal even lief en aardig voor mij. Ik kan mij niet beter wensen. Soms moet ik wel eens even wachten als ik bel, maar ze kunnen niet overal tegelijk zijn. Er is constant te weinig personeel. Maar iedereen doet zijn uiterste best om het mij naar de zin te maken. Ze zijn heel meelevend. In de periode nadat mijn man was overleden hebben ze me heel goed bijgestaan. Erg lief allemaal. Ik ga elke dag gezamenlijk eten met mijn medebewoners in het restaurant. Dat vind ik wel erg gezellig. Er wordt heel veel georganiseerd, maar ik ga daar niet zo vaak naar toe.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.