Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof - Emmen op 17 oktober 2017 interview

7.8

Mijn moeder kan niet zelf haar koffie en thee inschenken. Wij hebben toen afgesproken dat de medewerkers haar drie keer per dag koffie zouden komen brengen. Ik vond dat niet goed gaan. Nu gaat mijn moeder regelmatig naar de gezamenlijke woonkamer en daar is altijd wel iemand die koffie voor haar inschenkt. Ik vind de accommodatie op zich goed. Wat ik minder leuk vind, is dat iedereen zomaar de kamer van mijn moeder binnen kan lopen. Mijn moeder vindt dat ze op die manier weinig privacy heeft. De zorg gaat hartstikke goed, mijn moeder heeft een stoma en die wordt altijd op tijd verzorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.