Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof - Emmen op 17 oktober 2017 interview

7.2

Mijn vriendin vindt de verzorging die zij krijgt goed. Ze eet dagelijks in de gezamenlijke woonkamer en vindt het eten goed. Ik vind de verzorgenden heel vriendelijk. Ze maken af en toe een praatje met mij. Dat vind ik leuk. Als er wat geregeld moet worden, bellen de verzorgenden mij op. Ik vind dat goed. Mijn vriendin heeft een kleine kamer met een eigen douche en toilet. Er zijn verschillenden activiteiten in het huis. De verzorgenden brengen mijn vriendin geregeld naar de activiteiten toe. Dat is fijn. Ik vind het heel goed dat ze haar stimuleren om met de activiteiten mee te doen. Mijn vriendin zou anders de hele dag op haar kamer blijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.