Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof - Emmen op 7 november 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Over het algemeen ben ik tevreden. Ik kan met iedereen van de verpleging goed opschieten. Er zijn een aantal nieuwe meisjes die geweldig hun best doen om hun werk naar behoren te doen. Ze zijn heel erg meelevend en ze interesseren zich echt voor hun werk. En bij de oudere medewerkers merk ik wel eens dat ze het wat laconiek opnemen. Voor een luisterend oor is altijd wel een mogelijkheid. Ik verveel mij nooit. Ik mag graag wandelen. Bovendien vind ik dat ik een supermooie kamer heb. Helemaal ingericht met mooie spullen van mij zelf. Ik ben er erg blij mee. Ik vind dat ik best nog een mooi en zinvol leven kan leiden hier. Het eten vind ik niet geweldig. Alles is zo uit het water gehaald, zonder het toevoegen van bijvoorbeeld kruiden en sausjes. Een beetje persoonlijke aandacht voor het eten zou geen kwaad kunnen. En war mij ook stoort is het gebrek aan personeel. Iedereen moet hard werken om zijn werk af te krijgen. Er moet meer personeel bij komen.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Holtingerhof? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.