Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Olden Kinholt - Hoogeveen op 22 november 2018 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers vind ik over het algemeen vriendelijk, maar wel met de kanttekening dat ik de jongere medewerkers want minder tactvol vind dan de oudere medewerkers. Er komen niet altijd dezelfde medewerkers bij mij voor de lichamelijke verzorging en daardoor is er verschil in hoe ik mijn verzorging krijg. De ene keer doen ze het zus en de andere keer zo. En alles moet snel gebeuren, vooral de jongeren zijn gehaast, letten dan bijvoorbeeld niet goed op of ik wel de juiste kleur schoenen aan krijg. Er wordt wel goed naar mij geluisterd, zeker door de ouderen, maar het wordt niet altijd uitgevoerd wat ze mij beloofd hebben. En vooral de jongeren houden niet altijd rekening met mijn wensen. Ze gooien bijvoorbeeld na een keer dragen mijn kleding de volgende dag al in de was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Olden Kinholt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.