Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Olden Kinholt - Hoogeveen op 22 november 2018 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik ben zo tevreden over mijn kamer, het is een prachtige kamer vind ik. En meer heb ik niet nodig. De medewerkers zijn allemaal aardig voor mij, die verdienen daar echt een 9 voor. Als ik om hulp bel vind ik dat eigenlijk altijd zo vervelend voor ze, maar dan zeggen ze altijd, "daar zijn we toch voor." Ik heb nogal wat zorg nodig en dat krijg ik hier voor 100%. De medewerkers geven een zeer goede verzorging en houden rekening met mijn lichamelijke conditie. Ik tref ook altijd een luisterend oor, daar ben ik zeer tevreden over. Ik hoef nooit bij ze aan te dringen dat ze naar mij moeten luisteren. De afspraken worden altijd nagekomen. Ik heb het hier zo naar mijn zin en dat ik het hier zo naar mijn zin heb is ook heel rustgevend voor mijn kinderen. En natuurlijk zal ik dit huis aan anderen aanbevelen, je krijg het nergens beter dan hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Olden Kinholt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.