Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Olden Kinholt - Hoogeveen op 22 november 2018 interview

8.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik kan altijd goed praten met de medewerkers. En wij hebben ook wel eens gekheid met elkaar, we lachen nog wel eens. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en zorgen er voor dat ik het hier prettig heb. De verzorging is goed en als ik bel dan komen ze zo snel mogelijk naar mij toe. Als ik op bed lig komen ze altijd nog even bij mij kijken hoe het met mij gaat en komen dan even op mijn bed zitten en dan praten we nog even met elkaar. Als ze aan mij zouden vragen hoe het mij hier bevalt, dan zou ik zeggen, "het bevalt mij hier goed." We hebben het hier gezellig met elkaar, zowel met de bewoners als met de medewerkers. Ik ben blij dat ik hier woon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Olden Kinholt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.