Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Olden Kinholt - Hoogeveen op 22 november 2018 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik voelde mij hier gelijk thuis en veilig. Vooral de wetenschap dat er in de nacht gelijk iemand naar mij toekomt als ik bel, geeft rust. Ik hoef ook nooit lang te wachten eer ze naar mij toe komen. De medewerkers zijn heel aardig en vriendelijk. Ze komen af en toe bij mij zitten voor een praatje. Ze tonen een persoonlijke belangstelling, ze komen nog eens terug op een eerder gesprek. Ik krijg hier een goede verzorging. Het fijn dat ze dat voor mij doen wat ik zelf niet meer kan. Het eten is hier heel goed, ik kan altijd kiezen uit 2 menu's. Ik zeg altijd tegen iedereen hoe vriendelijk ze waren toen ik hier voor het eerst binnen kwam. Ik zou dan ook tegen iedereen willen zeggen dat het hier goed wonen is. Alles is wat mij betreft naar wens, ik zou geen minpunten kunnen noemen.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Olden Kinholt? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.