Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Olden Kinholt - Hoogeveen op 22 november 2018 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik zou het wonen hier wel aanbevelen. Het is hier goed. De medewerkers zijn vriendelijk. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze onvriendelijk waren en het is nog nooit voorgekomen dat ze iets niet voor mij wilden doen. Ik voel mij hier veilig, de medewerkers komen gelijk als ik om hulp bel. Ze houden mijn gezondheid goed in de gaten. Er wordt met aandacht naar mij geluisterd, maar echt even bij mij komen zitten is er niet bij, de medewerkers zijn erg druk. Wat ik ook aan ze vraag, ze doen het voor mij en als ze het niet gelijk voor mij kunnen doen, komen ze er later op terug. Ze vergeten mij nooit. Ook proberen ze mij overal bij te betrekken en komen vertellen welke activiteiten er zijn en of dat ook iets voor mij zou zijn. Maar ik word altijd vrijgelaten of ik er aan wil deelnemen of niet. Mijn woonruimte vind ik te klein. Ik had graag 2 kamers gehad, een woonkamer en een slaapkamer. Ik heb nu een zit-slaapkamer en dat vind ik echt te klein, maar gelukkig ik heb wel een mooie ruime badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Olden Kinholt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.