Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Olden Kinholt - Hoogeveen op 22 november 2018 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Meestal wordt er wel goed naar mij geluisterd, maar de medewerkers zijn wel druk en hebben dan niet altijd tijd voor een gesprek. Maar ze komen er later altijd op terug. Dat wat ze beloven te doen doen ze. De afspraken worden altijd nagekomen. De medewerkers zorgen er voor dat ik het hier naar mijn zin heb. Ze nemen de tijd om mij goed te verzorgen. Ze zijn voorzichtig en behulpzaam. Ze kennen mij goed en weten hoe ik geholpen wil worden. Ze hebben wel wat meer te doen dan alleen mij te verzorgen maar ze hebben absoluut aandacht voor mij. Ik vind de medewerkers vriendelijk en belangstellend. Ik zou het verblijven hier wel aanbevelen, ze nemen de tijd voor je, ze geven je aandacht en verzorgen je goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Olden Kinholt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.