Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Olden Kinholt - Hoogeveen op 25 januari 2018 interview

8.5

Mijn moeder geniet hier en dat heeft zeker te maken met de manier waarop ze vertrouwd is met de verzorgenden. Ze kan het met iedereen erg goed vinden en dat krijg ik ook van het personeel terug. Ze constateren dat mijn moeder hier tevreden is. De accommodatie is verouderd en dat maakt het soms wel lastig voor het personeel denk ik. Ik zou, zolang het voor het personeel aanvaardbaar is, de nieuwbouw zo lang mogelijk uitstellen. De accommodatie voldoet misschien niet meer, maar voor mijn moeder wel. Het past goed bij haar achtergrond. Zij is hier dolgelukkig. Het is een christelijk huis en ze hebben elke maandag Bijbelkring, er wordt gebeden voor de maaltijd en er zijn kerkdiensten. Mijn moeder komt van oorsprong uit Hoogeveen en voelt zich hier dus thuis. Soms hebben wij het idee, dat mijn moeder het wel erg op prijs zou stellen, als er wat meer in haar kamer schoongemaakt zou worden. Mijn moeder is van een generatie, die één keer in de week schoonmaken te weinig vindt, denk ik. Ik vind wel dat ze enorm hun best doen.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Olden Kinholt? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.