Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Oostermarke - Emmen op 21 november 2016 interview

7.8

Het personeel hier is prima. Ik wordt altijd heel netjes en vriendelijk geholpen. Ik heb daar geen aanmerkingen over. Ook gemaakte afspraken worden altijd goed nagekomen. Nooit geen probleem. Alle informatie die ik nodig ben staat overal aangeplakt en het wordt ook regelmatig gezegd. Er wordt van alles georganiseerd. Bloemschikken, kaarten maken, bingo, koersbal, sjoelen etc. Maar ook muziek en toneel. Er is genoeg te doen. Mijn accommodatie is helemaal super. Ik ben ontzettend tevreden. Ik heb alles wat ik nodig heb. Ruimte genoeg. Het enige wat ik vervelend vind is dat er steeds weer verschillende mensen aan mijn bed staan. Vooral 's nachts. Je moet ze dan steeds weer uitleggen hoe je het graag wilt hebben. Dat zouden ze eigenlijk op een papier moeten zetten, zodat ik het niet steeds opnieuw hoef uit te leggen. Maar voor de rest voel ik mij hier heel erg op mijn gemak. Het eten vind ik niet geweldig. We krijgen veel te weinig groenten bij ons eten. Als we stamppot hebben moet je raden welke groente er in zit. We krijgen ook alleen ook alleen maar water bij het warme eten. Een glas jus d orange zou ook wel lekker zijn, maar dat krijgen we niet. Fruit krijgen we helemaal nooit bij het eten. En als je het hier in het winkeltje iets koopt betaal je twee keer de prijs wat je normaal kwijt bent. Het is allemaal veel te duur.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Oostermarke? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.