Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Oostermarke - Emmen op 14 december 2016 interview

7.2

Het was een mooie situatie dat mijn moeder daar kon wonen en tegelijkertijd de zorg kreeg die zij nodig had. Ik heb het gevoel dat het vaste team heel goed is, maar ze werken ook met tijdelijke krachten en daar merk ik een heel groot verschil in. Over het algemeen geef ik een goed cijfer voor de inzet van het vaste team, maar het cijfer gaat omlaag, omdat ze ook met invalkrachten werken. Daarbij ontbreekt een relatie met mijn moeder. Dat merk ik heel erg aan haar. Zij voelt het heel goed aan of iemand de verzorging vanuit een goede intentie goed. Er is een vertrouwensrelatie met de vaste verzorgers. Ik moest vaak vragen om informatie. Ik had wel een vast contactpersoon en dat was prima, maar het gebeurde niet vaak dat ze zelf initiatief namen om informatie te geven. Het is mooi dat Treant in een wooncomplex de zorg, uitgebreider is gaan aanbieden, waardoor het nu een woon-zorg complex is geworden.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Oostermarke? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.