Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Oostermarke - Emmen op 21 november 2016 interview

6.8

Ik ben heel tevreden met mijn appartement. Ik heb een mooi uitzicht. Ik kan de jaargetijden goed volgen hier. Rondom in het groen. Ik heb een mooi zitje buiten. Daar voer ik de vogels. Ik heb een extra toilet en een mooie ruime badkamer. Ik krijg wel eens een loge en dan is het fijn dat dit kan. Gemaakte afspraken worden over het algemeen goed nagekomen. Ik ben niet bijzonder moeilijk, maar ik kan alles met ze overleggen. Het personeel is op zich goed. Maar ik kan zelf nog goed voor mij zelf zorgen. Het personeel is heel vriendelijk en voorkomend. Er zijn wel een vaak verschillende gezichten. Dat vind ik niet zo leuk. Je moet steeds opnieuw vertellen hoe je graag behandeld wil worden. Dat zou standaard tegen de nieuwelingen verteld moeten worden of op papier moeten staan zodat ze het kunnen lezen voor ze binnenkomen. Een luisterend oor is meestal te weinig tijd voor. Dat vind ik wel eens jammer. Dat is geen onwil van het personeel, maar er is nooit geen tijd voor. Als er iets wordt gebeurt wordt dat niet altijd duidelijk gecommuniceerd. Bijvoorbeeld als er iemand is overleden wordt dat niet verteld. Dat vind ik wel een nadeel.

Bent u of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Oostermarke? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.