Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Valkenhof - Emmen op 16 november 2016 interview

8.3

Alles wat er te doen is in het tehuis wordt dat overal wel bekendgemaakt. We krijgen ook een blad waar dat in staat. Ik ga graag naar muziek en zangoptredens. Ik vind dat het personeel zijn werk heel goed doet. Ze zijn altijd correct en netjes. Soms zijn er wel eens invalkrachten die je moet vertellen hoe je iets gedaan wilt hebben. Maar dat vind ik niet zo'n probleem. Ik vind dat ik op een mooie locatie zit met een mooi uitzicht. Ik heb ruimte genoeg. Een aparte slaapkamer en douche. Mooie ruime hal en een mooi klein keukentje. Mijn eten wordt op de kamer gebracht. We hebben twee keuzemenu's. En het smaakt me prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Valkenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.