Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Valkenhof - Emmen op 16 november 2016 interview

7.8

De informatievoorziening is heel erg duidelijk. We krijgen alles op papier en het wordt ook duidelijk verteld.Er is veel te doen. Bijvoorbeeld sjoelen, koersbal, kaarten spelmiddagen Elke dag is bijna wat te doen. Afspraken maken gaat gemakkelijk en worden ook goed nagekomen. Alles wordt ook genoteerd, zodat iedereen op de hoogte is. Alles wat ik zelf kan, doe ik nog zelf. Maar de andere zaken worden voor mij met liefde gedaan. Ze zijn zorgzaam en aardig voor mij. Mijn kamer is helemaal opnieuw ingericht op een praktische manier. Zodanig dat ik overal gemakkelijk bij kan met mijn rollator.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Valkenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.