Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Valkenhof - Emmen op 16 november 2016 interview

7.8

Gemaakte afspraken worden altijd goed nagekomen. Mijn kamer vind ik niet al te ruim. Ik zou wel graag een aparte slaapkamer willen. Het is wel wat krap om overal met mijn rolstoel te komen. Ik krijg elke dag fysio therapie om een beetje fit te blijven, maar dat helpt niet zoveel.. Het vaste personeel is heel erg goed, maar de invalkrachten en stagiaires vind ik wat minder. We krijgen elke drie maanden een boekje waar alle activiteiten staan vermeld. Hartstikke duidelijk. Bij de dames van de verpleging kan ik mijn verhaal altijd wel kwijt. Ik voel mij prima op mijn gemak in dit tehuis. Geen klachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Valkenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.