Waardering van Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Valkenhof - Emmen op 16 november 2016 interview

7.8

Ik heb een prima kamer. Ruim genoeg en ik heb een mooi uitzicht over het winkelcentrum. Ik mag graag op mijn kamer zijn. Ik ga ook niet zo vaak naar dingen die worden georganiseerd. Ook eten en koffiedrinken doe ik op de kamer. Ik vermaak me prima met een boek of puzzelen. En TV kijken. Ik ben blij met de mensen die mij dagelijks verzorgen. Ze zijn altijd vriendelijk en erg behulpzaam. Niks op aan te merken. Het eten is meestal wel goed maar soms zit er wel eens iets tussen wat ik niet lekker vind. Maar dat was vroeger thuis ook zo, dus daar moet ik niet over zeuren. Maar over het algemeen ben ik heel tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Treant Zorggroep, Woonzorgcentrum Valkenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.